حکایت چشم کور و …

وقتی شکست می‌خوری سرشون رو تکون می‌دن و فاضلانه افاضات می‌فرمایند: «چشمت کور، دندت نرم، حقته!» اما وقتی موفق می‌شی در بهترین شرایط می‌گن: «حتماً ننه باباش (یا یکی دیگه) کمکش کرده». و در شرایطی غیر از اون بهترین شرایط هم قیافه‌ای می‌گیرن که: «چه عرض کنم. خدا می‌دونه چه کارا کرده تا به اینجا رسیده».


مطالب خواندنی:

رسانه جدید و مهران مدیری و …

گرد و خاک کردن جناب اتللو

Dress for success

دوشنبه 29 شهریور 1389

25 responses to this post.

  1. Posted by محمود on 20 سپتامبر 2010 at 7:22 ب.ظ.

    کاش بگن حقته . گاهی هیچی نگفتن از حقته خیلی بدتره برا ادم . می دونی که می دونن اما به روت نمی یارن . شاد باشی

    پاسخ

  2. بر می گرده به فرهنگمون که چشم نداریم موفقیت دیگران را ببینیم

    پاسخ

  3. سلام هر که هر چه گوید بگوید ما کار خود کنیم که لذت زندگی در این است یا حق

    پاسخ

  4. واقعا این رو هستم
    راست میگی کسی به خودت نمیگه دست مریزاد فقط منتظر نقطه ضعفتن

    پاسخ

  5. مدتهاس به این نتیجه رسیدم که به حرف مردم نباید خیلی اهمیت داد

    پاسخ

  6. تو هر كاري كه بكني ملت باز يه چيزي دارن كه بگن. پس بي‌خيال. پله‌هاي ترقي رو يكي يكي بيا با هم طي طريق بكشيم 🙂

    پاسخ

  7. یعنی میشه منم برم از این جنگلی به اسم کشور؟؟!!!
    دلم میخواد آزاد آزاد باشم…
    مدت هاست رو بابا کار میکنم یا همگی مهاجرت کنیم یا لااقل بذاره من برم
    میفرمایند:
    اینجا من هستم عموها و عمه ها و بچه هاشون هستن اگر کار بخوای من میبرمت
    پیش خودم بخوای ماشین خونه و…در اختیارت میذارم اما خواهشا» دور مهاجرت و خط بکش باباجان عمو هم که خودش دل چندان خوشی از خارج نداره این وسط سنگ های محکم تری میندازه و میگه من اگه رفتم پسر بودم اگر تو خیابونم بود میخوابیدم مهم نبود اما واسه تو نمیشه این کارو کرد تو یه دختری و با کلی محدودیت…
    اما عمه هام از اونجایی که عاشق اینجانب یعنی برادرزادشون هستن میفرمایند
    وای سعید توروخدا بذار این بچه بره این مال اینجا نیست…!!!!!
    مامان هم که از اول گفتن یا میری دانشگاه درس میخونی بورسیه میگیری میری یا
    تشریف میبری خونه ی بخت بعد اونجا اگر خواستی تشریف ببر من بچه م و نمفرستم اونور…!!!!!!!!
    وای من اینجا رو دوس ندارم جایی که برای رسیدن به هدفت همیشه مانع هایی هست که فقط اون بالایی هاست که مستونن برش دارن از جلو پاشون…
    از وقتی که این بحث پیش اومده حتی امضا نمیده برم پاسپورت بگیرم میگه میخوای چی کار کنی؟ همه با هم هستیم دیگه….!!!!
    ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

  8. آي گفتي!! هميشه يه چي براي ضد حال تو جيبشون دارن!!

    پاسخ

  9. سلام ، دعا کن من و شما موفق بشیم عیبی نداره هر چی دوست دارن مردم بگن

    پاسخ

  10. به درك كه بقيه چي ميگن
    بذار خودم وسانسور نكنم و با لحن درستش بگم به تخمم كه بقيه چي ميگن
    اه
    سلام
    صبح بخير

    پاسخ

  11. Posted by ميله بدون پرچم on 22 سپتامبر 2010 at 9:58 ق.ظ.

    سلام
    به مدد كار و … من نه كسي را مي بينم و نه كسي من را !!!
    خوبه اين جوري؟!!

    پاسخ

  12. اگه این حرف ها نباشه که فرق بین آدمهای خوب و بد مشخص نمی شه . تازه واژهایی مثل حسود و چشم تنگ و بخیل و عقده ای و … هم اختراع نمی شد . آنوقت ادبیات هم از سکه می افتاد ……. کار خدا بی حکمت نیست

    پاسخ

  13. همین چیزاشه که آدم رو به هم می ریزه و از همه چیز بیشتر حال میده .

    پاسخ

  14. جماعت ايراني عادت دارند كه هرجا ميشينن پشت سر اين و اون زر بزنن.
    و جالبيش اينجاس كه خودشون هم حرفاي مفت خودشون رو باور مي‌كنن.

    پاسخ

  15. كاش روزي بياد كه همه چشم ديدن همديگرو داشته باشن!!

    پاسخ

  16. خیلی راحت قضاوت می کنیم و تصمیم می گیریم ..

    پاسخ

  17. امان از این قضاوت هااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ

  18. اون نگاهای عاقل اندر سفیه شونو جا انداختین.

    پاسخ

  19. اگه نظرشون رو واسه خودشون نگه دارن خیلی بهتره .

    پاسخ

  20. تا کور شود هرآنکه نتواند دید

    پاسخ

  21. خوشبختانه شما در کارت مصمم هستی. موفق باشی

    پاسخ

  22. جالب بود …

    آدمی دیگر ! یک سر و هزار سودا !

    بعبارتی : از کوزه همان برون تراود که در اوست …

    پاسخ

بیان دیدگاه