معصومیتم را به من بازگردان

Poets of the fall – Given And Denied

Joan Baez – Hasta Siempre

Michael Jackson – Heal The World

Mr Big – Wild World

14 responses to this post.

  1. سلام
    چقدر وبلاگت قشنگ شده! من عاشق اين رنگ سدري پس زمينشم.

    پاسخ

  2. یکیش را گوش دادم خوب بود. بقیه را هم سر فرصت…

    پاسخ

  3. قورباغه .رو خوندم.
    مثکه به پنجره خیلی علاقه داری :لینکها!

    پاسخ

  4. درود…..
    و معصومیت مرا نیز…..

    پاسخ

  5. ُسلام
    دانلود ميكنم و گوش ميدم!بايد زيبا باشه!

    پاسخ

  6. ازین که اهل موسیقی هستی خوشم میاد
    و اینکه قورباغه را قورت بده رو 3 سال پیش خوندم
    اگه زمینه علائق تون رو بفرمایید
    می تونیم تبادل اطلاعات در مورد کتاب داشته باشیم
    این صفحه فیس بوک سید حسن رو حذف کردن چرا تظاهرات داشتن تهرانیا
    یعنی ملت شهید پرور ایران برای این حرکت فیس بوک
    چرا فیس بوک رو تحریم نکردن
    من که دیگه پا تو فیس بوک نمی زارم
    دی:

    پاسخ

  7. چه عنوان پر محتوایی خوشم اومد

    پاسخ

  8. Posted by شکوفه on 24 ژانویه 2011 at 9:22 ق.ظ.

    ممنون همه عالی بود و بعضی خاطره انگیز. :)–}–}–{@

    پاسخ

  9. سلام
    ببخشید که دیر به دیر میام.

    پاسخ

  10. مرسی عزیز دلم

    پاسخ

  11. Posted by مریم on 24 ژانویه 2011 at 11:35 ب.ظ.

    دستتون درد نکنه. خیلی لازم داشتم.

    پاسخ

  12. من نیز چون شما عاشق موسیقیم/ و داستانهای زیادی از موسیقی دانان و نوازندگان میدا نم که انشاالله خواهم نوشت /فعلا سری به مطالب درهم من بزنید ممنون

    پاسخ

  13. سلام سلام
    ج جمله ی درستی گفته اند ایشان !

    پاسخ

  14. رومن رولان با جان ِشیفته اش ، شیفته می کند و با ژان کریستف اسیر می سازد….

    پاسخ

بیان دیدگاه